Tråkigt utan kommentarer

Sjävl har jag brottats med konstiga bokstäver när jag kommenterat på andras bloggar. Och bloggerkonto och googlekonto och allt vad det heter. Som jag skaffar varje gång och som sen inte funkar. Möjligen för att begynnande senilitet gör att jag glömmer vem jag är dvs id och lösenord.

Men nu undrar jag om mina kära ansvariga utgivare av bloggen hittat på något. Inte ens en gång "elake Krille" kommenterar längre.

Inte är det väl så illa att ni inte längre får vara anonyma? Trist i så fall. Jag tror inte vi vanliga dödliga bloggare har såna problem som Linda Skugge att det är motiverat.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nyfiken som jag är måste jag genast testa och se vad som händer!
Dagens puss&kram får Lina Karlsson för artikeln om Fritz Olsson husen!
Då vet ni vem anonym är skulle jag tro ;O)

2007-05-24 @ 21:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback