Andra avdent?

Visst kan man starta julen nästa helg också. Jag fick just en aha-upplevelse att det faktiskt är nu till helgen ljusstakar och sånt ska fram och upp.

Eftersom jag har barnbarns helg från fredag - söndag så hinner jag nog inte med det. Kan tro att tomten i stadsparken ska prioriteras liksom badhuset. För att inte tala om utifall det kommer ihåg nya leksaksaffären ute på storheden - vilken jag lyckades få ögonen på igår. Hur i all friden har den hunnit komma upp? Men den var väl rätt neutral innan alla färgglada lockande neonskyltar tänts.

Men det går nog bra att skjuta det en vecka - även om paniken brukar komma krypande när den ena grannen efter den andra tänder sina stakar.

Nu ska vi strax dra mot Sunderbyn. Åter vid femtontiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback