Åter fri kvinna!

Väl hemkommen kollade jag naturligtvis lilla Jazzen. Och vips gick det att få upp rutan igen. Så nu är jag åter en fri kvinna som kan åka vart jag vill.

Har hunnit konstatera att 7:an nog gick från andra sidan terminalen - dvs A-läget. Tur i alla fall att jag inte upptäckte det för då hade inte Stina hunnit med bussen.

Och jag tror bestämt vi vann mot Finland - har bara hunnit med sporadisk koll.

Fri och fri - ska ha telefonsammanträde 20.15 så till dess är det i alla fall bäst att hålla sig hemma.

Föresten är jag inte bara fri - jag är nöjd också. Det är inte alla som bara kan ta bussen och än mindre bilen.
Färdtjänsten är livsviktig för många människor - men håller på att urholkas till oacceptabala nivåer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback