Dj-a jul!

Eller i alla fall julgransbelysningar. Nu har jag "grälat" med far efter att ha pillat med en fönsterbelysning bestående av en gammal (säger gammal) ljusgransslinga.

Jag vill vara lite metodisk i mätandet och kollandet av vilka lampor vi stoppade dit - medan han blandade friskt bland hela och trasiga lampor av olika styrka.

Men den skulle minsann lysa i morgon när jag kom dit, var det sista han hälsade.

Men jag har ett trumfkort i ärmen - i morgonbitti kastar jag upp två julgransbelysningar - fungerande sådana - bara att välja.

Och kunde väl tänka mig att rätt rad på Keno såg ut så här:
Rätt Rad: 1  4  6  9  12  13  14  21  22  28  30  35  36  43  47  50  51  64  65  68 


Den ger 1 miljon och den är inte min. Men att få 0 rätt är också en konst som belönas me 5 kronor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback