Grön jul?

Hann med lite pyssel på jobbet innan jag drog på stan. Besök hos svärdotter, inköp broddar och - hör och häpna - årets första julklapp.

Brukar alltid tänka att börja i tid med de få julklappar jag inhandlar. Men dessvärre brukar det mesta bli sista veckan då det är så mysig julstämning på stan.

Så blir den en grön jul och regn så vet ni vem ni ska skylla på. Tro inte på Al Gores klimatförändringar - det är absolut mitt julklappsinköp den 16 november!

Nu har jag packat ett kit till Åke Bergbäck som jag ska åka iväg till bussen med.

Och sen blir det några privata ärenden innan jag återvänder till fadershuset, expen.

För övrig plockat jag upp redaktör Nilsén fvb en fotvårdsklinik. Och hann få en kvarts pratstund med honom också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback