Hallå igen

Nu är jag åter på expen. Tillhör skaran "smitare" idag - de som jag tycker så illa om. Ganska vanligt att vi mångsysslare anmäler oss till det ena och andra. Men aldrig har tid att vara hela tiden.

Och idag var en verkligen fantastisk konferens med högklassiga föreläsare. Hade nog gärna stannat - men plikten kallade.

Månadsmöte i kväll och den här nya generationen som Kairos Future talade om idag är så krävande. Så det gäller att åtminstone ha försökt strukturera mötet. För som han sa - han  vars namn jag inte tar fram med en gång - det är oerhört kreativa också. Åtminstone 36% av dem - och i min förtroendemanngrupp är de klart fler än så. Men det är bara utvecklande för oss Babyboomers som han kallade oss "slutet 40-talister".

Hör av mig i kväll - med lite historier och göra bort mig saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback