Herregud - igen!

Nu har jag minsann gjort bort mig igen. Som om det bara var jag och Yvonne Stålnacke som var på seminariet.

Bo Hultin, snart gruppledare för moderaterna i landstinget, Monica Carlsson, nuvarande gruppledare för vänstern i landstinget, Roger Malmberg, miljöpartiet, Mårten Ström (fast han såg jag inte själv. Vi hälsade glatt på varann - en Bodenpolitiker vars namn jag inte klarade vare sig då eller nu. Fast han har varit rätt ofta i tidningen - tror jag.

En del av dem pratade jag faktiskt också med!

Det var faktiskt inte något falskt försök att försöka förhäva Yvonne och mig. Det här med minnesbilder är ett av mina problem just nu!

Men om jag nu påstår att det var ont om mediafolk - förutom Armni Rousso från Kuriren och troligen någon från NSD - så kanske jag får veta om några fler var där av den "sorten" också?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback