Kära dagbok - blogg!

Jag har inte glömt Dig - men hemkommen efter tre intensiva och trevliga dagar är det inte mycket ork kvar i "gammelkroppen".

Har vilat med värmedyna sen klockan 18 - och ville så gärna sova en stund - men ibland är det tji. Sova är vägen till hälsa och välbefinnande - du har rätt Maija Ruisniemi.

Men för i kväll får det bara bli ett tack till alla trevliga människor jag mött. SV-folket (Studieförbundet Vuxenskolan) på Vår Gård i Saltsjöbaden.  Riktigt lärorikt och givande 2-dagars sammanträde.

Och sen alla mina vänner i Älvsbyn. Ibland känner jag mig som maffiaboss - alla ingår ju i Familjen. Men som alltid är tiden för knapp att hinna med de små mysiga samtalen med var och en av deltagarna.

I alla fall så älskar jag er alla!

Frågan är om ni alla kommer att älska mig - sen jag i morgon någon gång lägger ut alla bilder av er?

Höres!

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Som en storfamilj,ja just det,så känns det!
Ni är underbara,kram från Ylva

2007-11-25 @ 17:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback