Man får välja

Inte mycket jag hinner med mellan sammanträdena. Var förbi TV4 efter APU - och nu på snabbvisit på expen. Det känns som om jag får välja mellan att gå på toa och att blogga.

APU bestod mest av taxeärenden - som samtliga utom taxan för snöupplaget gick till partigrupperna. Så det blir inte mycket sagt på presskonferensen.

Ena uppseendeväckande i positiv riktning dock var att även majoriteten sa nej till skidtunneln. Måhända det kommer så småningom men det känns inte som den viktigaste prioriteringen just nu.


Än ska vi väl inte sluta hoppas på mer normala vintrar.


Nu ska jag åka till presskonferensen. Sen är det lunch med borgerliga systrar och bröder. En broder i alla fall. Som var ursnygg i håret idag - nyklippt med lite ljusa tofsar mitt på skulten.


Sen är det kommunstyrelse klockan 13.15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback