Mossigt Facebook??

Läser i Swedenmarks krönika att Facebook är mossigt. Och vad ska då inte bloggande vara?

Men för en som knappt vet vad DVD och MP3 är. Och som har en grammofon som man fortfarande kan spela vinylskivor på kan väl mossiga saker passa. Tyvärr har jag inget som stenkakor kan spelas på - men såna skivor har jag också - en heltrave.

Förresten är jag på mossig att jag egentligen inte talar om vinylskivor - det är bara för att andra ska förstå- utan om LP, EP och Singel. Har massor med travar av dem också - såna som dessutom är spelade i "skivspottare".

"Skivspottare" där fick ni allt - 70-talister och andra!! Det vet inte NI vad det är (var),

PS/Sorry - jag hittar ingen länk till Swedenmarks krönika - "gogglande".

Kommentarer
Postat av: 70-talist

" 'Skivspottare' där fick ni allt - 70-talister och andra!! Det vet inte NI vad det är"

vi är inte så unga så att vi inte vet vad det är

2007-11-17 @ 17:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback