Nöjd nu, "gnällspikar"!

Nu har jag tid hos läkaren klockan 08.40 på måndagmorgon. Är ni nöjd nu "gnällspikar" - som gnällt att jag MÅSTE gå till doktorn igen.

Jag skämtar förstås med gnällspikar - klart jag är glad ni bryr er om hur jag mår.

Jag måste tillstå att jag själv är lite orolig - minst en gång om dagen upptäcker jag saker som jag glömt i ett eller annat avseende.

Fast det kanske har med åldern att göra och inte med "onda kroppen". Jag skriver ont i hela kroppen, sa sköterskan.

Det är väl det som också brukar kallas SBK? Svid och brännkärring eller hur det nu var.

Kommentarer
Postat av: Marja-Liisa

Jag är antagligen en av gnällspikarna och jag är nöjd. Ha en riktigt vilsam och avkopplande helg!

2007-11-01 @ 22:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback