Välkommet!

Det var ett bra initiativ - låt oss rensa ut "skiten". Expressen har kartlagt samtliga riksdagsledamöter. Och framöver ska "nåden" bli än mindre mot sånt här.

Jag föreslår att även Svensson får delta genom att fylla i en blankett i samband med deklarationen. "jag har gjort det - men på heder och samvete lovar jag att det inte ska upprepas"

Det är nämligen inte så banalt det här att det bara handlar om giriga människor. Det slår faktiskt hårt också mot småföretagare många gånger. Det förekommer tyvärr i ganska stor utsträckning att personer som är förtidspensionerade eller som är anställda med lönebidrag extra knäcker med det som tidigare varit deras hantverk.

Och nu ska jag kolla in resultatet! Och se om jag blir besviken på många?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback