värst idag

värst idag är vädret och att jag inte fått läsa piteå-tidningen. Hade inte kommit till jobbet - men karin ringde så jag åkte förbi statoil.

men den fanns inte där heller.

Annars är allt okej - två intepellationer om färdtjänsten färdigställda - tänk att man lyckats gräva ner både översynen av taxan och detta att man inte ska behöva åka till Holms café när man ska till vårdcentralen.

Fillunch och en liten tupplur på 20 minuter blev lunchen idag. Nu ska jag åka och handla till mor och far och leverera det.

Tillbak till jobbet dit Sara och Lisa levereras vid fyratiden. De ska följa på basket - Els - jag har fixat biljetter till dem en rad nedanför oss. Vi hämtar dig som vanligt tio över sex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback