Vin och vatten

Det blir så mycket att ta till sig med olästa lokaltidningar från dagarna plus att scannra över de viktigaste nättidningarna.

Men som vanligt både vin och vatten. Härlig "seger" för Kalla - pallplats. Luleå hockey föll i sd mot Brynäs. Jag följde den matchen på sportradion så jag visste.

Efter en natt med värmedyna känner jag mig någorlunda återhämtad - i all fall för att dra till jobbet och få ordning på alla papper.

APU i morgon förmiddag, 08.15 - inläsningen ogjord. Och så ett sammanträde med Luleå kommunföretag AB, ca 10.30. Presskonferens 11.30. Och sen kommunfullmäktige 13.15. Men ingen kvällsaktivitet i morgon - om jag minns rätt. Fast fullmäktige kan väl dra ut så det i alla fall snuddar kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback