23.41 contra 3.50?

Godmorgon - vi täcker upp dygnet hyfsat bra - min vice gruppledare och jag. Hade fått mail från honom klockan 23.41 - vilket jag läste tio i fyra. Då var jag för pigg för sängen.

Det är inget nytt att jag nästan "krockar" med nattugglor. Brukar få små trevliga meddelanden från Luf:are som nattsuddar på vårt  eget Nubbs,

Det är nog ingenen överdrift att alla vanor, laster och olater blir värre med åren. Morgonpigg har jag alltid varit och tillika rätt kvällstrött.

Hör att EU-toppmötet (var det ett toppmöte?) enats att om det nu ska bli ett nytt fördrag. EU-motståndarna hade redan vaknat. Holm från miljöpartiet krävde folkomröstning och vänsterflygeln med Ohly i spetsen ser väl ett tillfälle att ta bort fokus från sina vikande opinionssiffror.

Nu ska jag kolla in lite nättidningar i väntan på pappers dito!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback