Akt?

Dagen idag är svår att dela in i akter - det som skulle bli en fullständigt strukturerad dag - väl återgiven på bloggen slutade i kaos - dock ett med någorlunda lyckligt slut - än så länge i alla fall.

Presskonferens klockan 11.30 - med mammas samtal från akuten hängande i bakskallen.

Fillunch tillsammans med partikamrater vid tolvtiden - alla försedda med bättre lunch än jag - men poängrikare också.

Fullmäktige som jag inte orkar återge ivkäll. Men som hade sina poänger!

Kände mig manad att lämna klockan fem för att hinna upp till mamma.

Palt hos far och sen färd till "lasarettet". Lång korridorvandring till avdelning 33 som visade sig ligga vägg i vägg med akuten. Hade jag vetat det hade jag parkerat på ett annat ställe.

Mor efter omständigheterna väl!

Väl på väg hem vill hyresvärdinnan hänga luckor - efterlängtat men klockan blev nästan nio innan det var färdigt.

Och nu är jag nog riktigt färdig!

I morgon är en ny dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback