Åter i selen

Barnbarnen återbördade till Västbacken - föräldrarna återvände vid halvtvåtiden. Jens åkte tillbak till Kallax med mig för att hämta bilen på Kallax. Han reste ut därifrån men landade i Skellefteå. Blodvite uppstod - nämns som ett skvaller till fru Lotta - Jens börjde blöda näsblod på vägen till Kallx och i min nyfejade bil fanns inte tillstymmelse till papper eller ren trasa.

Men Lotta - det kanske är läge att boka den där hälsogenomgången?

Själv har jag sen dess tillbringat några timmar på expen. Ska ha en ledig dag på tisdag så jag har behov att jobba framför lite. Morgondagen ägnas åt sammanträden - kanske läge att jag skriver lite i kväll om vad som ska behandlas på APU och på kommunstyrelsen.

Får se om orken räcker till. Mitt försök till lätt vattemgympa i går på badhuset mottogs inte alls positivt av mina ömmande muskler. Börjar nog vara dags att plåga sjykgymnast och läkare med mer besked om vad jag egentligen drabbats av? Och vad som är bra att göra och inte göra - framförallt.

Nu blir det inhandlingsresa för mor och fars räkning - fast jag inser att leveransen av detta kommer mitt i deras bingolottospelande.

Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

We have to get to know our "enemy". We have to find out their deepest darkest secrets, desires and hidden intentions to win the "war". We further have to find and figure out their hidden agenda that they don?t want us to see. If it is needed we have to crawl into their dreams and with a magic wand seek out to meet them in a place where things can be changed in a peaceful way, with peaceful means.

Ylva Mjärdell

2007-10-14 @ 19:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback