Centerns bäste Frank

Idag gratulerar jag Frank Nilsson på hans namnsdag. Frank som jobbar hos Maud. En uppmaning att jobba och stressa lite mindre kan kanske också vara på sin plats. Och en stor kram!

Grattis också till "lilla" Ellen - Stens barnbarn - som fyller 26 år idag. Och som blivit så stor att hon blev mamma för en månad sen - till lilla Ester. Och där kan man tala om liten - två månader för tidigt och 2 kg "tung".

Nu dusch och väskpackning. Utöver det ska jag hinna med en del jobb också på förmiddagen. Mailrensning - med fyra dagar borta vet jag ungefär hur många jag har när jag öppnar på söndagkväll. Och en tur till vårdcenralen med far ska också hinnas med - innan kompis Birgit hämtar mig fvb Kallax flygplats (vet att den heter Luleå - men den borde hetat Linnés)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback