Det osannolika II

Jag var hemma klockan 17.00 idag. Föräldrarna undrade försiktigt om jag var sjuk. Eller rättare sagt så påstod dom det. "Du ska väl tillbak då? sporde det försiktigt".

Men jag åt min sill, potatis, ägg med tunnbröd smörgås med oss i godan ro. För att sedan dra mig hemåt. Här väntade 421 sidor handlingar inför måndagens PTU - men det får bli tidig söndagmorgon som ägnas åt detta.

Har vilat en stund i avvaktan på Nord Nytt och den väntade nyheten om landstingets sjabbel med tvättupphandlingen. Fast jag måste erkänna att jag sett det på internet. Jag var med in på halva Nord Nytt - sen vaknade jag tjugo i åtta. Riktigt snopet.

För er som inte sett inslaget finns det
här , Jag är dock inte säker på att länkningen funkar - fick en liknande till Nord Nytt själv häromdagen och det var tji. Men annars hittar ni säkert in ändå.

Och Luleå ligger under med 2-1 mot Djurgården. Tråkigt - men ingen personlig katastrof för mig som har Djurgården som andra hands favoritlag. Heja Rolle Stoltz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback