I vimlet syntes..

Man skulle förstås ha en riktig paparazzikamera när jag är på basket. Jag älskar att möta och se på alla människor. Ibland ser jag någon på andra sidan som är lik någon jag känner - fast jag tycker inte jag kan ta med "teaterkikaren" riktigt.

Dock hade jag bra pejl över kortsideplatserna ner till höger.

46461-700

Och där nere bland NCC-gubbarna (?) skådade jag kommunalrådet Petersen och stadsarkitekten Bo Larsson. NCC var kvällens huvudsponsor - kanske tog de chansen att övertyga Karl Petersen om det riktiga att vända sig till
Kina istället för de lokala företagarna?

46461-701

6:an - som aldrig stod still och därmed var svårfångad.

46461-702

Fler än så här hann jag aldrig samla på samma bild. Jag siktade och "hade" dem - men innan avtrycket var klart så hade de skingrat sig.

46461-703

Betydligt bättre gruppsammanhållning var det bland de 15 folkpartister som äntrade polishuset på tisdag förmiddag. Här är det Roger Jönsson, polisens informatör, som föredrar och Eira Andersson som lyssnar uppmärksamt.

46461-704

Här är det Helen Doktare - som tidigare varit nämndeman - som i brist på plats runt bordet hittat en behaglig fotölj.

46461-705

Bakom Els skymtar ryggen på polis Anki. Lisa Edfst hejdar en nysning och vid hennes sida ser vi Linda Bäckström.

Två och en halv A4 sida med saker som hänt noterade jag ned i TK - kanske återkommer till något aha ur den senare idag.

Men det kan bli kärvt med tid. Nu ska jag hasta till morgonkaffe och sen jobbet. Där någonstans ska jag plocka upp Jens som kommer med buss (!) från Alvik. Och sen drar vi tillbak till Sunderbyn för träff mellan länets kommunpolitiker och landstingsdito.


Kommentarer
Postat av: Berndt

En ny fotograf-sekt är född: Papastrutzi!

Postat av: Ylva Strutz

Ett gott skratt förlänger livet. Den var jäkligt bra.
Ylva

2007-10-31 @ 08:50:26
URL: http://strutz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback