Inte modigt alls!

Usch, så fel det kan bli. Till och med i Kuriren. Hoppas de upptäcker det och ändrar snart.

Inte mycket till kommentarer på min blogg i dag. Bara det inte drar sig inåt så det blir magsår. Vet faktiskt inte vart tiden tagit vägen - eller ens vad jag pysslat med. Svarat på massor med mail förstås. En och annan godbit har jag fått i form av tips på tokiga samhällsfenomen som måste ändras.

Ätit lunch med mitt socialnämndsfolk Marja-Liisa och Marie. Ska fortsätta att beta av mina förtroendevalda. Ett bra sätt att träffa dom - att bjuda på lunch. kulturens Hus är utmärkt - mycket extra möten men människor på köpet.

Nu ska jag faktiskt smita från jobbet - och jobba hemma i eftermiddag. Tur att inte Karin vet om det - hon är på sammanträde - och gillar nog inte att jag kopplar med telefonen och sätter en lapp på dörren.

Men tvättkorgen sa mig att jag bör köra lite tvättmaskiner - jag är en sån där ordentlig en som inte gärna sätter igång tvättmaskinen och lämnar huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback