Jag surar - och tjurar!

Efter nedslaget i verkligheten blev det damlunch med optimistkonsulten Inga-Lill Enbom. Kanonlunch med bra anslutning och supergoa raggmunkar - med fläsk och lingon.

Men sen har allt gått åt h-e - åtminstone det mesta. Tjorvigt på Kvantum med markarbeten plus begynnande publiktillströmmning till hockeymatchen. Väl hemma så skulle jag bara lugnt lägga in bilder på bloggen. Och då börjar fanskapet igen. Kan inte säga annat. För nu har jag haft GO i flera veckor - men nu bara strular det.

Och för varje gång jag försökt får jag vänta flera minuter innan eländes telefonen ens är på G igen. Länge leve Nokia - död åt Sony Ericsson!

Vissa dagar är bättre än andra. Luleå - Skellefteå 0-10. Eller?

För egen del har jag redan borstat gaddarna och lagt skrillorna på hyllan.

Godnatt kompisar! I morgon är en NY DAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback