Kul grej!

Jag hittade en kul grej på DN idag. Med lokalprägel i det som annars är stockholms lokaltidning. Fast jag fattar förstås inte vad och hur han tjänar pengar. Pointen är ju att han släppt webbdesignen gratis. Men heja Jokkmokk!

Blir så störd av debatten som just nu pågår på TV om Bevarande av äktenskapet. Förbaskade miljöpartisten som ifrågasätter deras annonsering i tunnelbanan. Det är väl inte där kritiken ska sättas in - utan om budskapet. Jag delar uppfattningen att budskapet ska nagelfaras och kritiseras - men varför ge sig på deras sätt att föra ut sitt budskap?

Och som lök på laxen ringer en pratsugen son någonstans på Öckerövägen (låter som Västkusten). Och honom är det svårt att få tyst på. Förmodligen var cd-skivan med talboken slut!

Dan börjar inte alls bra då jag fem över sju fortfarande sitter invirad i badlakan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback