Mitt utanförskap

Jag fattar fortfarande inte varför bussarna kör med vimplar på bussarna - i varierande färger. Just nu passerade en med ljusblå vimplar. Jag har uppenbarligen missat något? Känner mig utanför!

Och ljust nu singlar de första av de utlovade snäflingorna ner. Själv ska jag byta till vinterdäck på måndag klockan 14.00, Jag kan hoppas på någorlunda sommarföre till dess.

Hoppas på bröllop gör Expressen - kungligt sådant. Och visst blir det 2008 - sånt ska väl inte riskera att skymmas att EU-val eller rikdagsval. Och eftersom prinsessan ska stå på topp så kan vi inte vänta till 2011 - det förstår väl alla..

Själv har jag just snubblat över dammsugaren och sträckt mig i vänster sida. Som om det inte vore nog.


Till tolvkaffet hoppas jag dock ta mig - med bil.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback