Salminen vann!

Salminen vann coachmatchen slår Kuriren fast. Det slår mig just hemkommen från förlustmatchen i basket att där var skillnaden. Och faktiskt det kändes inte riktigt som någon av coacharna var med överhuvudtaget. Jätteskillnad mot dambasket som jag såg mest förra säsongen.

Jim Enbom blev matchen spelare för hemmalaget. Jag höll på honom fast jag vågade inte säga emot Els - som tillsammans med Gerd är våra fp-experter på basket. Men för att använda lite ungdomsstuk så var Jims 3-poängare grymma - och det blev väl 5? innan det var färdigt? Och dessutom mötte jag på Jim när han var så där runt året på hans pappas arbetsplats. Men det minnet är Jim förskonad från.

Hann med att hälsa på mina gamla gympalärare (eller ska jag säga basketlärare - för mycket utom basket blev det inte) Jampa innan vi lämnade Pontushallen.

Nu ska jag ha mysfredag framför TV:n - ni ska få lite bilder i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback