Strumpebandsknapp - yes!

Berndt vann - med rätt svar 16.16. Har några till per mail men de har alla kommit senare.

Inte för att förringa Berndts kunskap - men efterår tänkte jag att jag nog borde satt en åldersgräns. Nu har nog inte Berndt burit livstycken med strumpeband och strumpebandsknappar - men han har nog samtida kvinnor som gjort det. Långt tillbak tror jag faktiskt att det bars av små pojkar också - om jag kommer ihåg farmors berättelser rätt.

Dock gissade min pappa på något till gardinsupphängningen.

Så håll i hatten nu Berndt - nu kommer Liberala Nyhetsmagasinet NU i 3 månader. Då får du mycket stoff till bloggande.

Nu ska jag sova en timme - sen skulle visst en kompis komma förbi - om jag är väckningsbar.

Kommentarer
Postat av: Berndt

Å, detta hade jag helt missat. Bruka aldrig vinna några tävlingar - turen har vänt, yippie! Tackar tackar! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback