Sugpropp på taburetten?

Nog måste väl ändå Kent Ögren ha sugpropp på taburetten. Och en kraftig sådan. Idag blir han våldsamt avklädd av Östman - igen. Östman som också bevistade landstingsstyrelsens sammanträde - och blev särskilt välkomnad av Ögren. Undrar hur välment den var?

Fast jag har hört ryktesvägen att "riddare" Ström har trätt till hans försvar. Mårten lär ha börjat blogga igen!

Dom börjar röra på sig igen - moderaterna i Luleå. Såg att Hallqvist i Tekniska nämnden reserverat sig mot de höjda parkeringsavgifterna. Utan att ha synat förslaget närmare och utan att föregå vårt ställningstagande i sak - kan jag i alla fall för egen del hävda att de kostnader och förtret som felparkerade bilar förorsakar inte ska betalas via skattsedeln.


Själv ska jag nu alldeles snart ta lunch - ska och skjutsa min kompis till Murjektåget. Och 13.15 ska jag på sammanträde.


Om det blir glest med bloggar i kväll beror det på att jag i kväll har det äldre barnbarnet på besök - det är då jag brukar inse behovet av en bärbar variant också!


Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Sugpropp på taburetten..hehe...Den var bra! :P

2007-10-12 @ 12:41:10
Postat av: Ylva Mjärdell

Jag har läst i över 8 timmar på nätet!!
Mina ögon blöder men oj så mycket intressant och jag vill bara läsa mer.Men nu blir det natti natti.

"Det är lätt att förlåta ett
barn som fruktar mörkret.
Den verkliga tragedin är
en vuxen som fruktar ljuset."
(Platon)

Kram från Ylva

2007-10-12 @ 23:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback