Tunna tidningar

Det var tunna lokaltidningar idag. Både fysiskt och innehållsmässigt. Men det räddar tidsramarna för en bloggare denna morgon. Inte mycket att kommentera.

Det står inte ens i tidningen att "virrpannan på Norra Strandgatan" fyller 50 år. Epitetet "virrpanna" är hennes eget - Viveka Nordlund. Jättestort grattis och välkommen in i klubben för de mogna damerna!

Själv har jag förstått att jag idag ska vara med om att fatta beslut om att göra en total översyn av tekniska förvaltningens verksamhet. I akt och mening att utsortera vad som kan utsättas för konkurrens. Ingen däremot - tvärtom. Men lite märkligt att få veta det via
Östman krönika.

Hann inte (innan jag somnade framför TV:n) rapportera om vilka ärenden som är på dagordningar idag (tur ni har Östman) men det får väl bli en rapport i efterhand istället. Här brukar ju inte lokalmedia vara så generös med information.

Så jag återkommer så snart jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback