Vilka kompisar!

Nu är jag hemma igen. Och så kul vi har haft. Jättetack till Marianne, Stefan, Christina, Valter, Berit, Ragnar, Göran, Marja-Liis och sist men inte minst till "reseledare" Ulla som höll ordning på oss efter bästa förmåga.

Alltså Studieförbundet Vuxenskolans förbundsstämma från i torsdags och med hemkomst i kväll.

Blev inte många bilder - när jag tänkte fota på festen så tog batteriet i telefonen slut!

46461-643


här är Ragnar - ordförande för SV i Boden och ombud vid stämman

46461-644

Mötesbyrån - det som skulle inleda den fotodokumentation som inte blev av!

46461-645

här är festen - och Ulla och Berit vid vårt försök att sjunga tornedalssången.

46461-647

Och här är några av mina trevliga kompisar. Fr vänster Göran och christina från Överkalix. Ragnar och Valter från Boden. Stefan från Älvsbyn.

Nu ska jag åka och hämta en kompis från tåget, 22.05.

Hör av mig i morgon - skönt med vardagslunk och blogg igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback