Backa sig ur

Något konstigt nytt med Kurirens nya nättidning. Går inte att backa sig ur på samma sätt. Och inte att öppna i nytt fönster på samma sätt.

Det är väl förstås någon revirinpinkning (skratt) inför fusionen med NSD.

Men nu ska jag testa här med en länk. Jag lider med Tomas Larsson - jag tror verkligen han var seriös och ville väl. Men det är tungt att vara företagare - inte minst i krogbranschen.


Och jag får säga som Åse Sundström sa när hon pläderade för Jens på landsmötet - jag är inte vare sig hans fru eller syster eller ens en gång släkt med honom.


Men länken funkade inte vid första försöket. Nu gör jag en till dykning till NK:s nättidning.

Och hittade detta
istället - den här artikeln går att "öppna i nytt fönster" men inte om Tomas Larsson. Fast den nyheten var lite tråkig också.

Nu då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback