För er som bryr er

Några har ringt och några har sms:at. Så har jag tagit fan i båten..det vill säga yppat om min ohälsa får jag väl skylla mig själv.

Jodå - pillren jag fick och började äta i går funkar. Funkar kanonbra än kan jag säga. Eftersom de funkade 7 dagar förra gången har jag räknat ut att om jag försöker ta det lugnt så ska jag hålla mig på benen till och med söndag ungefär.


Eftersom jag fått en kommentar från Stefan om Ansvarskommittén borde jag väl tala ur skägget rejält i den frågan. Måste erkänna att jag vänt på många argument fram och tillbak innan jag satt ned foten. Och någon liten tå spreta väl än - men i morgon ska vi diskutera det på gruppen.


Så efter det ska jag bli tydligare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback