Jag gav upp

Föräldramöte på Bergviksskolan i går kväll. Fick för första gången ta del av ÖPP - Örebro Preventionsprogram. Ett program där skolorna genom att kontinuerligt bearbeta föräldrarna har minskat berusningsdrickandet hos ungdomar. Ett forskningsbaserat projekt.

Och närvaron på föräldramötena är inte så bra som den borde bara. Någonstans mellan 50 och 75% av föräldrarna brukar delta.

Hade faktiskt fina foton från mitt besök i går - men efter femtielva försök att få över dem till datorn gav jag upp. Och nu på morgonen törs jag inte ens försöka - vill inte förstöra det goda humöret.

Nu ska jag ta en koll om nättidningarna lagt ut något nytt material - annars ger jag upp det också - och återkommer till kaffet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback