Morgonmedia

Lät felskrivningen stå kvar i rubriken - skulle varit Norrbottens Media AB. Men Peder Stockman från kuriren han sa också fel. När han skulle säga att Norrbottens Media AB hade många sidor så blev det Norrbottens Kuriren har många sidor.

Vilket Roland från NSD naturligvis noterade - liksom en del av oss andra.

Jag har alltså varit på morgonmöte med Luleå & co. Knökfullt i Dagoberts lokal av företagare och andra som ville veta mer om fusionen mellan Kuriren och NSD.

Och som den ordningssamma (hm, hm) jag är så slog jag av telefonen - helt och inte bara på darr. Och vad tror ni händer en dag som denna då jag väntar gäster och har en del att samordna. Den bara inte gick att få igång igen. Displayen bara blinkade fram och tillbak lite försynt - och gick tillbak i viloläge.

Man = jag tänker inte alltid klart i såna lägen . så tack till Ulla Persson för det trick som jag ju vet om nämligen att ta ur batteriet, sätta in och börja på ny kula.

Och det funkade så Janne Hansson slapp okvädningsord över apparaten!

Nu ska jag alldeles strax dra i väg till min date med Åke Cederlund.

Flyget med Barbro är endast 5 minuter försenat - tidsplanen bör hålla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback