Nu är jag "tebaks" hemma igen!

Korpilombolo t.o.r - och en riktigt trevlig kväll. Ingen riktigt bra lokal att fotografera i. Men här kommer några "kändisar" i alla fall:

46461-622

Här är Tobias Krantz - kvällen höjdpunkt. Han var mycket mer skärpt och verkligen uppskattad än vad bilden förmedlar. Kan hoppas han inte ser den?

46461-623

Tobias får trösta sig med att det måste vara fel på fotografen. Här är det mörker - men från vänster kan skymtas Lars K, Mats H (från Täby), Agneta H och Eino. Upp till höger PO (Bergström - inte Eriksson).

46461-624

Här PO:s hustru Ulla. Apropå jämställdhet som vi bland annan diskuterade i kväll så skriver jag väl att det här är Ulla vars man heter PO?

46461-625

Och här är Christer Svensson - grand old man - från riksorganisationen.

Christer och Mats har jag just istallerat i övernattningslägenheten i Brf Tigern. Tobias förhoppningsvis installerad på ett hotellrum.

Tack för en trevlig kväll, grabbar! Och alla ni andra i Korpis!

Till mina morgonbloggläsare (vilket ord!) kan jag inte garantera något inlägg i morgon bitti. Måste vara på expen extremt tidigt!

Och en särskild hälsning till er som lämnat kommentarer - Stefan, Ylva o Berndt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback