Och Birgitta Ohlsson..

Inte bara Ullenhag som ska dra igång oss - bland många andra även Birgitta Ohlsson och självaste partiledare Björklund inleder måndagmorgonen.

Som till min förtvivlan inte börjar förrän 09.00. Om jag ändå hade varit okej så hade jag ju haft tid till morgonövningar. Missförstå mig rätt.


Vilken lyxlördag för övrigt mellan 12 och 13 har jag legat på rygg och slappnat av. Somnat till någon stund till och med.


Och nu väntar jag snart att kompis Birgit ska hämta mig fvb Kallax. Och inga "säkerhetsrisker" i handväskan? Bästa att kolla en extra gång.


Nu återkommer jag nog inte förrän måndag kväll!


Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Ha en underbar helg Cinderella Strutz.....

2007-09-29 @ 18:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback