Befogat förbud?

Nu har jag fått det bekräftat - min relativt nyinköpta TV har ingen avstäningsknapp. Hör och häpna!

Men Clas Ohlson som snabbt svarar på alla behov har naturligtvis en liten (fast ganska stor och klumpig) grej för 160 spänn som löser problemet.

Nu undrar jag (ekonomiskt som jag är, hi,hi) hur länge det tar innan jag tjänat tillbak de 160 kronorna och börjar generera vinster.

Uppdraget med blomvattning misslyckades - kusin Kerstin hade inte räknat med att hyresgästerna kunda ha sovmorgon så ytterdörren var låst.

Nå hon ringde när jag var hos mor så hon vet om att de törstiga plantorna får vänta till i eftermiddag. Nu ringde hon inte för oron för blommorna utanför att berätta att kusin Lars överraskat henne med att han skulle gifta sig idag - det var därför hon var nedbjuden.

Så inte nog med födelsdag - grattis till Buntam och Lasse som gifter sig idag.

Själv har jag hunnit med att ha besök av en trevlig ung man (född 48 tror jag) från arbetsförmedlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback