Extra

Åhå - det har liksom förbigått mig - att vi ska få en ny gratistidning - Extra. Och Annonstidningen ska gå i graven. Men X-tra - fanns det inte en som hette så tidigare - med ett stort rött X i namnet - X-tra så här något.

En redaktion om cirkus 10 personer med bland annat rutinerade Ludde Wästfeldt. Ska bli spännande att ta del av - men nog oroar mediekoncentrationen. För vem äger den om inte Norrbottens Media!

Annars är allt väl. Förmiddagen har jag inte hunnit så särskilt mycket. idiotförklarad har jag blivit av min son efter inköpen av sexkants insektsnycklar eller vad de nu heter.

Skulle vara 12-kants. Halleluja - vem kan skåda in och se att det är tolvkanter?

Lättfil och bär till lunch - ska se om det går att gå ner 6 kg på 3 veckor - upp gick då väldigt lätt.


Nu ska jag bara jobba någon timme till - jag inledde med ett privatjobb i morse - en deklaration så jag har lite kvar att jobba innan dagen är full.


Kommentarer
Postat av: Ann O Nym

nåja men då kan väl sonen montera ihop det UTAN monteringsanvisning....

2008-04-15 @ 15:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback