Fy bubblan, Kuriren

Inte nog med att vi blivit av med elake Östman - som fick adrenalinet att pulsera. Nu pulserar adrenalinet av andra skäl.

Kvart över sju är det forfarande
lördagens ledare (eller möjligen fredagens) som fortfarande ligger på nättidningen. Och av insändarsidan - dagens - syns inte ett spår.

Fy bubblan på er Kuriren.

Jag kan undra om Östmans frånvaro synts i prenumerationsstatistiken. Jag har då bara jag hört åtminstone en handfull människor som hotat med det.

Kanske Kuriren mött det hotet med att ha en sämre uppdaterad nättidning - så att man inte kan kompensationsläsa där?

I alla fall går jag och duschar nu innan jag funderar om det var något värt att kommentera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback