Guldkornen

Bland misshandel, rattfylleri, mc-olyckor fanns två positiva nyhter i Kuriren. Brolle kör blev kvar och vinst för IFK Luleå. Lokalpatriotiskt väljer jag att länka den senare. Ingen av dem gav dock några större lyckoströmmningar i kroppen. Men man får söka guldkornen för att få en positiv start på dgen.

Några lyckoströmmningar gav inte heller Bingo Lotto i går kväll. Gick till far och höll honom sällskap, Det är många år sen jag råkade hamna framför Bingo Lotto men hugaligen. Har väl aldrig varit någon höjdare - men nu var det uselt. Dags att tacka för sig.

Regeringens utnämningspolitik får frän kritik - inte minst från centerpartisten Bo Dockered som ersatt av fd statsminister Persson. Jag är beredd att instämma i kritiken även om den kan modifieras något om man läser hela artikeln.

I övrigt hittade jag inte något intressant på nättidningarna.

Nu ska jag åka och dricka kaffe med far - sen blir det lite skåptorkning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback