Hoppsan!

En kväll i sovandets tecken - igen. Städning, sortering och packning kräver sitt. La mig för att vila vid 19-tiden och det blev en lång vila.

Och upptäckte på morgonen att jag inte slagit igång telefonen efter besöket hos mor på sjukhuset. Så nu känns det lite oroligt att vare sig sjukhuset eller far har kunnat nå mig under kvällen.

Dagens kommenterande får anstå till jag kommer till jobbet - vilket lär bli före 9 så jag hinner nog blogga en stund innan jobbet väntar.

Hinner bara konstatera att det är synd att man inte är 15 bast - så jag kunnat hänga upp idolbild på väggen - nu när
hockeyns Garbo slutar. Alltså vilken karl! Och inte bara vacker att titta på - han var så trygg och sund alltid då han kommenterade matschresultat på sin tid i Luleå hockey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback