Innehållsrik eftermiddag

Landade vid halvtvå i Sunderbyn. For förbi och kollade  att det var bra med far. Sen hem och började med garage/förråd tömningen.

Men så kom grannen Rakel och frestade med kaffe så jag blev sittande en stund.

Men sen igång igen och packade för tippen.

Mor har ringt pacemakern på plats.

Har haft lägenhetsvisning också - en i granngården som är sugen på att byta - men denna är ju redan uthyrd. Men Niklas och Karin  var och kollade in och till och med mätte så de skulle kunna slå till snabbt om någon annan blev ledig.

Och Eva med Konstiga Kafét skulle ta lite krukor - liksom att jag lovade Rakel en. Kan hoppas att många försvinner.

Nu ska jag byta om och fara och snika mig lite mat ur föräldrarnas kylskåp - här är det tomt. Och sen ska far och jag ta en repa till sjukhuset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback