Låg tröskel

Måste erkänna att jag har lite låg tröskel för vad jag tål. Idag hade jag jobbat fram till halvett - lite mer än jag borde - så tänkte jag ta ett solarium - för nu skulle den vara lagad.

Jo visst bulten var på plats - men jag kan undra vad som hänt när ett rör i "bädden" var trasigt - och låg och fladdrade när jag slog på.

Så då blev jag så störd att jag lämnade jobbet - var nog inte ens en gång social med de personer från "handikapprörelsen" som hade möte med Thomas och socialnämndsfolket.

Handlade lite kläder till far på väg hem - sen hem till garage och förråd och pillade. Och blev än mer frustrerad.

Nu har jag i alla fall besökt mor på sjukhuset - och efter det har jag skurat spisen. Och Gud Nåde min hyresvärdinna om hon tänker byta ut spisen till nya hyresgästen.

Då varnar jag  varnar jag  för "Hekla" Strutz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback