Lyxigt

Det är lyxigt att komma drällande till sitt deltidsjobb kvart över åtta. Och kaffet är färdigt och Karin igång. I över 30 år har jag nästan alltid varit först. Och sist också för den delen. Så lyxigt känns det.

Här är i alla fall länken till
ledaren om Nyamko och nejet till lag mot könsdiskriminering.

Och här är artikeln om att Kero anmäls av Kumpula. Kero är anledning nr 2 att jag skulle önska mig ett år i Pajala politiken. Niska är nr 1. Jag tror mig kunna "fostra" gossarna även med lite nedsatt hälsa.


Och nu hoppas jag att även NSD:s ledare har kommit. Men inte då!!


Och Hendrik har fått gallstensanfall igårkväll och i natt och kan inte åka till Västerås. Det kräver väl några insatser med avbokningar och dylikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback