På Västbacken allt nytt

Bara en hälsning från Västbacken. Här händer saker hela tiden, Just ju är det fondtapet med rosa papgojer och blommor i före detta kontoret - det som nu blir en del av entren När jag kom var det väggar och tak som fick sig en dust..

Hon är duktig min svärdotter. Mycket verkstad runt henne,

Själv har jag avverkat 4 deklarationer - varav en är SMS:ad in och de övriga ska jag lämna i staden,

Men det blir nog i morgon. Tänkte försöka med mina nya vanor - att faktiskt inte åka till jobbet något idag. Trots att det finns en del som skulle kunna göras. Men jag kan maila en del av det hemifrån.

Nu ska jag dra till Sunderbyn och göra ytterligare en deklaration. Här kommer jag kusin Kerstin!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback