Som en nybörjare

Till och med bilkörningen kändes ovan. Ungefär som när man bytt till sommardäck - vilket jag inte gjort. lite glapp i ratten och lite ovant kändes det.

Anlände till Thomas här på expen vid halvtvåtiden och måste erkänna att jag är kvar än. Kuriren i datumföljd från och med den 25 mars tar sin lilla tid - även om det bara känns som en skummning. Och tur är det för alla brister som uppenbarats känns tillräckligt för ett begynnade magsår. Som föredetting har man ju ingen kanal...

NSD och PT fick gå i betydligt raskare takt.

Nu  är allt skummat och jag ska dra hem till mor och far och äta en försenad middag.

Sen får vi se vad kvällen erbjuder. Måste nog ta tag i mailboxen som jag bara bestått med en ockulärbesiktning.

Kommentarer
Postat av: Gerd

VÄLKOMMEN HEM!
Tur att du är åter i S-byn,så många tokigheter som hänt i byn.
Kom du med solen igår? Visst kan "den" göra underverk med oss.Glad,pigg,ingen smärta ev.solsveda som gör en SÅÅÅ fräsch.

2008-04-08 @ 19:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback