Som stövarvalpsöron

Ja jessus - presidentfrun på nakenbilder - 15 år gamla såna. Inte mycket att visa upp heller - "tjickerna" ser ut som stövarvalpsöron.

Riktigt tjentligt åt de som skulle rättfärdiga sin sensationslystnad genom att skänka pengarna till välgörande ändamål. Mottagaren tackar nej av flera riktigt bra skäl.

Annars tillhör detta en förlorad kväll - igen. Det frestade på att skicka iväg bordet - utan att ge goda råd hur det skulle sättas fast på taket.

Skulle bara vila över 18-nyheterna.

Vaknade vid 19-tiden - men förstod inte var jag var och varför.

Sen vaknade jag av att kusin Kerstin ringde cirkus halvnio. Och då vaknade jag till så mycket att jag fattade att det är torsdagkväll. Och jag har en natt att se framemot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback