Blandad kompott

Det har varit en  blandad kompott denna augusti söndag. Började med att skörda majrovor som mor har förvällt och frusit in. Ska frysas in - får komma ihåg att gå förbi där.

Bilen har fått en välbehövlig städning - dammsugning och torkning invändigt. Och så lite prick-bort-runt nederdelen där automattvätten inte tar så bra.

Lite OS, lite gäster, lite fika och så. Lite massagestol förstås - och så skulle jag vila en liten stund och det blev dryga två timmar. Fast jag har förstås hjälpt
Stefan Holm till final under den vilan.

Nu har jag 3 saker jag borde göra. Fara och köra igenom bilen i biltvätten, handla bensin till gräsklipparen och eventuellt handla till föräldrarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback