Det blir inget 09.09.09

Hade ju som ett sista hopp - om det nu skulle bli bröllop av - att det skulle kunna äga rum 09.09.09. Men nu är det nog kört.

För fru Fortuna ler mot mig - och då lär det inte vara någon tur i kärlek.

Trot eller ej - jag har vunnit en massagefotölj.

Köpte ju en massagekudde i fredags - 08.08.08 och drottningens namnsdag. Ikväll ringde en man med sörländsk dialekt och frågade om jag var Ylva Strutz. Vilket jag bejakade. Han presenterade sig med namn och firma och jag stramade till munnen för att svara att jag absolut inte ville köpa något.

Han meddelade då att jag ju köpt en massagekudde av dem i fredags (på Nolia) - och att nu hade jag vunnit massagefotöljen.

Ja jag vet - FÅTÖLJ. Men det ser löjligt ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback