Gamla godingar

Vad hör mitt högra öra - jovisst är det "old Niklas" - Jälén - som kör nyheterna i Radio Norrbotten idag.

Få se om det blir så för
Janne Sundén också - sommarvikarie nästa sommar?

Rena syskonträffen på Sunderbysjukhus idag. Farbror Hasse satt vid fiket och väntade på faster Inga Maj som var på hjärtröngen - vilket sen visade sig vara skiktröntgen av hjärnan. Hasse följde med upp och hälsade på far. Och där var ronden med Jörgen Nilsson i spetsen. Om sanningen ska fram så har vi inte konstaterat vad problemet är - bara konstaterat vad det inte är - sa Jörgen. Men analysen av ultraljudet på hjärtat var inte klart.

Och på väg från sjukhuset ramlade jag över kusin Kerstin som stod och väntade på bussen - varvid jag luggade LLT på den biljettintäkten.

Nu är jag på jobbet sen klockan 11 - ska i alla fall vara kvar till Karin kommer åter från sjukgymnasten. Väntar på telefon från avdelning 46 om att jag får hämta hem far. Om inget akut upptäckts på ultraljudet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stötte på pensionerade och ibland underfundige Jälen på ett nyhetsjobb

"Jag kan i alla fall inte bli utlasad", förklarade han med ett skratt

2008-08-22 @ 14:20:48
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-22 @ 18:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback