kakelugnen drar

Ett hus för 50 000 kronor - i Burträsk. Västerbottensostens hemby. Kolla in bildspelet också - vilken kakelugn på övervåningen.

Fick ett mail i dag från en väninna i Stockholm. Hon var sugen på att köpa gamla järnvägshuset i Nyåker. Också det Västerbotten - men jag vet då inte vars?

Har ätit lunch med Thomas - hämtmat från Kantarellen - fiskgratäng och mycket gott. Nu ska jag dra hem och vila några timmar för jag ska leda en studiecirkel ikväll. Välkommen - folkpartiexpen klockan 18.30.

Kommentarer
Postat av: Denise

Vill du ha gratis bloggdesign av mig?? Just nu kan du även vinna en ny header. Kolla in på min blogg för mer info. Skulle vara kul att hjälpa till.

/Denise

Postat av: Stefan Tornberg

Järnvägsstationen i Nyåker är en renoveringsprojekt som heter duga.

2008-08-20 @ 12:33:57
URL: http://stefantornberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback